torsdag 19. november 2015

KVELDENS FILM: VENDETTA




fra Platekompaniet
En tidligere forhørsekspert fra de britiske spesialstyrkene returnerer hjem fra et oppdrag i Afghanistan og oppdager at hans foreldre er blitt brutalt myrdet.

Iskaldt innleder den topptrente soldaten nå sin jakt på de fem ansvarlige bandemedlemmene, mens han må unngå å bli fanget av politiet og sin gamle enhet


Min kommentar:.



Afganistan er den nye arenaen i ganske så mange filmmanus de senere årene.  Og for å si det rett ut - - ikke alle manus er like gode.  Kvaliteten er variabel, og jeg er kanskje litt sær når det gjelder filmer i denne sjangeren.  Jeg føler at jeg har sett det meste før, og lar meg sjelden begeistre.


Når det gjelder denne fiilmen, så er det en helt ok actionfilm, som jeg kommer til å glemme ganske kjapt.

Her finner du filmen på Blu-ray og Dvd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar