mandag 1. mai 2017

TV-SERIE: REAL DETECTIVE





Kanal:  Netflix
Sesong: 1, 2.  Episoder:  8.  8

Fra netflix:

Hver episode beskriver virkelige forbrytelser, ekte drap  og hvordan etterforskningen 
førte fram til en løsning. Den faktiske detektiver gir kommentarer gjennom hele serien.

Min kommentar.
Ikke noe gjør større inntrykk på oss enn ekte, sanne historier.  Jeg er jo en tilhenger av rene dokumentarfilmer.  Og når jeg nå får servert ekte kriminalsaker hvor involverte parter gir oss den hele og fulle sannhet, så blir jeg hekta.  Jeg blir sittende pal når etterforskere og sheriffer forteller om saker og mennesker som har gjort sterkt inntrykk på dem.  Og i enkelte tilfeller  gir de oss historier som er så sterke at de personer som er involverte blir hjemsøkt.

Her får vi servert sterke saker og ekte mennesker,  Det gjør i hvert fall litt ekstra inntrykk på meg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar