fredag 7. juli 2017

KVELDENS FILM: KILLER COACH





Kanal:  Tv2

Skuespillere: Tom Maden Keesha Sharp Javicia Leslie

Regi:  Lee Friedlander

År: 2016

Land:  USA

Sjanger:  Thriller

Fra Tv2.no:
Svømmetalentet Samantha har en one-night stand med treneren sin.  Hennes allerede pressede tilværelse blir snudd på hodet, og situasjonen setter både Samantha og hennes nærmeste i fare.


Min kommentar:

Typisk amerikansk B-film.  Vi har sett alt før.  Dette er så dumt at det ikke er nifst en gang.  Eller det vil si, - for meg med min vannskrekk, er alle scener i vann temmelig nifse. 

Filmen kan kanskje fungere hos den yngre garde.
Og akkurat da det begynner å bli bittelitt spennende, og jeg kjenner pulsen slå litt,   Ja, da er det jaggu slutt og rulleteksten kommer.

Så da har jeg kastet bort halvannen time.  Men pytt pytt, jeg har jo ikke særlig annet å gjøre en lys sommernatt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar