onsdag 3. juli 2013

MIDT I SIKTET








Midt i siktet (originaltittel: Bird on a Wire) er en amerikansk romantisk actionkomedie med Mel Gibson og Goldie Hawn i hovedrollene. Regi er ved John Badham.

Tysteren Rick (Mel Gibson) har ligget i dekning i 15 år etter å ha vitnet i en stor narkotikasak. Han har byttet både navn og jobb flere ganger og jobber nå på en bensinstasjon. Hans store fiende, Sorenson (David Carradine), ble dømt til en lang fengselsstraff på grunn av hans vitnemål. Han har nettopp sluppet ut og begynner straks å lete etter Rick. Ved et rent tilfelle blir Rick gjenkjent av sin gamle venninne Marianne (Goldie Hawn). Dette oppdager imidlertid Sorenson og hans lakeier, og begge må derfor legge på flukt.

Min kommentar: 
 Ååå.. det var deilig å se en god, gammel, morsom actionkomedie igjen. Goldie Hawn er praktfull, morsom og passe klønete. Mel Gibson er på sitt aller, aller kjekkeste. Jeg ønsker meg tilbake til 1990, på flere områder.
Har sett filmen før, men det gjør ingenting. Koste meg hele tiden. Men obs, obs: Du må nok har passert de 50 med passe god margin før du kan ha de store forventninger til denne filmen. Herved er du advart.
Jeg gir terningkast 4 .... og legger meg med smil om munnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar