lørdag 7. mai 2016

FRA PLATEHYLLA: TITANIC - LO MEJOR DE TITANIC.


1978.  Caudal .  CAU-539

Nok en gang kommer jeg tilbake til Titanic, bandet som gjorde suksess utenfor Norges grenser   

Som ivrig platesamler er jeg stadig innom utenlandske nettsteder for å finne plater  av norske band som er utgitt i utlandet.

Denne gangen fant jeg en spanske plate med Titanic.  Men selv om tittelen på skiva og låtene er på spansk, så synger selvfølgelig bandet på engelsk.  Så vidt jeg kan se et dette samme skive disse samleplatene som kom i 1973:  The Best of Titanic  og Le Mejorof De Titanic.
Men denne kom i 1978.

Det er noe forfriskende over Titanics musikk. Jeg synes musikken kan minne om Santana med rytmer og gitarspill.

Spill en låt da vel.  Du finner musikken deres på alle streamingtjenester.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar