lørdag 6. februar 2016

KVELDENS FILM: SAN ANDREAS





Fra cdon.no:
Når Californias San Andreas Fault utløser et massivt jordskjelv, flyr søk- og redningshelikopterpiloten (Dwayne Johnson) og hans fraseparerte kone (Carla Gugino) fra Los Angeles til San Francisco for å redde datteren sin. Men når det tror at det verste er over ...har det bare så vidt startet.

Min kommentar:

Nok en gang må jeg innrømme  at min guity pleasure er katastrofefilmer.  Men nå kan det se ut som om jeg må endre dette til preteritum, - altså: min guity pleasure var katastrofefilmer, for det er faktisk mange, mange år siden jeg så en ok katastrofefilm.

Denne gangen er det en helikopterpilot som redder kun sin familie og dermed glemmer de  millioner av andre som er i fare. Det er selvfølgelig godt gjort at han klarer å finne både sin datter og sin fraseparerte kone i det kaoset som oppstår.

Etter min mening er svært lite troverdig film. Jeg lar meg heller ikke overbegeistre over de voldsomme effektene, selv om det var litt tøft å se dem i 3D.

Her finner du filmen som  Dvd  og  Blu-ray



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar