fredag 17. august 2018

KVELDENS FILM: GET ME ROGER STONE






Kanal:  Netflix
Sjanger:  Dokumentar

Fra op-5.no:
— Visste du at det finnes en gammel bodybuilder emd Nixon-tatovering, og at denne fyren som tenåring ble lysende stolt da han ble involvert i Watergate-skandalen? Han var også førstemann som kom på ideen om at Donald Trump burde bli amerikansk president (tilbake på 80-tallet), og har bidratt til at manchild Trump fikk klørne i jobben som verdens viktigste mann.


Min kommentar:

Han har blitt kalt «Trumps skygge».  
Han har fulgt amerikanske presidenter, presidenskandidater, statsadvokater og dusinvis av Amerikas mektigste menn siden syttitallet.

Dette er mannen som lager sine egne regler, og følger dem.
Hans første regel er :  Nekt -Nekt – Nekt

Det påstås at Stone har jobbet målrettet med Trump siden åttitallet for å få han til å stille og vinne presidentvalget i USA.

For å sitere Stone « En jockey må ha en hest.  Jeg fant min hest i Donald Trump».

Hvem er så denne manne som har fått, ikke bare spaltemeter men spaltekilometer skrevet om seg, sitt arbeide og kanskje aller mest om sitt privatliv.

En meget interessant film.  Jeg tror nesten ikke det jeg ser.  

Om den amerikanske presidenten er ille, så er Roger Stone mange ganger værre enn «sjefen». 

Dette er sjokkerende.  Finnes det virkelig slike mennesker?

Jeg merket meg en påstand fra filmen «Penger vil alltid vinne over sannhet».

Jeg er målløs.  Se filmen folkens!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar