tirsdag 19. juli 2016

DAGENS BOK: JOJO MOYES – ETTER DEG





Fra cdon.no:
Den etterlengtede oppfølgeren til den internasjonale bestselgeren ET HELT HALVT ÅR. Lou Clark har ikke glemt. Halvåret med Will Traynor forandret henne for alltid. Nå kan Lou gripe muligheter hun aldri hadde forestilt seg. Men hun slites mellom fortidens hendelser, nåtidens forpliktelser og valgene hun må ta for fremtiden. ETTER DEG er en gripende historie om kjærlighetens styrke, og hvordan de valgene vi tar kan forandre våre liv for alltid. Med den første boken om Lou, ET HELT HALVT ÅR, ble Jojo Moyes en verdenssensasjon. Med over 10 millioner bøker solgt internasjonalt og over 1 million i Norge, har hun toppet bestselgerlistene verden over.

Min kommentar:

Hva skal jeg si om denne boka da?  Egentlig ingenting, fordi uansett hva jeg nå skriver så vil jeg røpe en del av handlingen i bok nr 1.

Men jeg kan røpe at vi forsetter å følge Lou og ellers mange andre fra den første boka.  Denne boka gir oss også plenty med drama, kjærlighet, svik og spenning.  Igjen settes det søkelys på aktuelle problemstillinger.  Og Lou er innvolvert i det meste.  Vi ble i første bok kjent med henne som en sterk kvinne med humor som et av sine sikreste våpen.  I denne boka må hun lete videre i sin private verktøykasse for å løse problemer som måtte dukke opp.  Heldigvis beholder hun sin humoristiske sans.

Og Will?  Jo, han er fremdeles med.


Personlig liker jeg nesten denne boka bedre enn den første.

Her finner du boka som innbundet,  pocket  og  lydbok til nedlasting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar