mandag 4. september 2017

KVELDENS FILM: A DAUGHTER’S NIGHTMARE







Kanal:  Tv2
År:  2014
Sjanger:  Drama/thriller
Skuespillere:      Richard Karn.     Alex Zahara,     Emily Osment,     Eric Breker,     Peter Benson    Jaden Rain,     Janet Anderson,     Paul Johansson,   Gabriela Zimmerman,     Roger Ward    Gregg Sulkin,     Jennifer Kirkbride,     Victoria Pratt    Paul Jarret.   Liam Caswell

Fra filmweb.no:
Etter mannens død finner Ariels mor, Dana, trøst i mystiske Adam. Da Dana blir syk, mistenker Ariel Adam for ikke å ha de beste hensikter...


Min kommentar:

Dette skal være en thriller, altså en spenningsfilm.  Men denne filmen er noe av det mist spennende jeg har sett på lenge.  Ja, jeg kunne heller sagt at dette er en komedie.  Filmen er i hvert fall mere morsom enn spennende.  Ja, fordi det blir nesten komisk når filmen er noe av det mest forutsigbare jeg har sett noen gang.

Filmen starter med en familiefars begravelse.  Det er selvfølgelig ikke så morsomt.  Men når det allerede står en «enke-jeger» klar, og hun biter på agnet øyeblikkelig.  Ja, da blir det latterlig.  Ingen er så dumme.  Eller… Jeg håper ikke det.

Så går det som det må gå.  Denne «enke-jegeren» har selvfølgelig ingen gode hensikter.  Og snart er enkefruen i livsfare.  Men datteren i huset er en klok ung frøken.  Hvem skulle vel trodd?  Selvfølgelig så blir enkefruen bortført, og like selvfølgelig så  klarer datteren å spore opp det tilsynelatende forelskede paret, eller for å si det som det er:  Den gale elskeren og den dødssyke, men akk så dumme, enkefruen.  Og selvfølgelig ender det hele godt. 

Beklager om jeg ga dere en spoiler nå.  Men denne filmen byr ikke på noen overraskelser «What-so-ever».  Så jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet.  Nå slipper du å kaste bort halvannen time på å kjede deg gjennom denne katastrofalt dårlige filmen.  Jeg har gjort det for deg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar