lørdag 9. september 2017

TEASER...NY MUSIKK KOMMER SNART: HEGE TURØY - GOD NOK.





Som hobby-blogger får jeg av og til ny musikk tilsendt.  Det er like spennende hver eneste gang.  Jeg hører gjennom alt jeg mottar, og om musikken består kvalitetskontrollen som består av denne kjerringas enstemmige godkjenning, ---- ja, da blir det et blogginnlegg.

Albumet jeg har hørt i kveld, er egentlig bare et mini-album på 4 låter.  Det er selvfølgelig alt for lite om musikken fenger, men kan også være en lidelse om underholdningen ikke faller i smak. Men som sagt, jeg hører gjennom alt.  Såpass skylder jeg de som har tatt kontakt, og sendt med linker, presseskriv og cd’er og/eller vinylplater.  

Men jeg lar meg ikke bestikke.  Selv om jeg aller helst ønsker meg en vinyl- eller cd-plate til egen samling, så har vedlegg absolutt ingenting å si for min opplevelse og anmeldelse av utgivelsen.  Men selvfølgelig kan jeg gi pluss-poeng for flotte vinylutgivelser og cover uavhengig av musikkopplevelsen.  Vi platesamlere er jo en egen rase.  For oss er coveret like viktig som musikk, tekster og talent.

Hege Turøy er en artist som gir oss norske tekster. Ja, til og med på dialekt.  Men likevel har hun denne gangen dratt til Praha for å spille inn deler av albumet i et studio der.

Planlagt utgivelse for dette albumet er 22.sept. jeg kommer tilbake med info og anmeldelse av albumet om noen dager, i god tid  før utgivelsen.

I mellomtiden kan du lytte til smakebiter fra albumet her


Her kommer noe videoer fra artistens tidligere album.
Den første er en oppfordring fra artisten.  

Anbefaler deg til å nyte siste rest av sommeren og rett og slett gjøre «Ingenting».
God helg, og følg med på bloggen.  










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar