søndag 1. juni 2014

POINT BLACK


+








Fra platekompaniet.no:,
Samuels gravide kone blir kidnappet foran øynene på ham, og han selv blir slått bevisstløs. Da han våkner opp igjen, oppdager han at en farlig forbryter kalt Sartet står bak det som skjedde. Hvis han ønsker å se sin kone i live igjen, må han gjøre som Sartet befaler. Det tar ikke lang tid før Samuel må måle krefter med både rivaliserende gangstere og skyteglade politifolk i et dødelig kappløp for å redde livene til hans kone og deres ufødte barn. Point Blank er en glattpolert, adrenalinfylt actionfilm i samme stil som Taken og Tell No One.

Min kommentar:
Jeg kan like godt innrømme det; - Jeg er ikke spesielt glad i franske filmer. Da må det i tilfelle være kjærlighetsfilmer. I hvert fall ikke action som denne hvor de prater like fort som de løper.  Innrømmer gjerne at jeg ofte driver med andre ting mens jeg ser en film, som f.eks surfe på nettet, lese avisen eller ta en telefon.  Min fransk er meget rusten så disse tilleggssyslene kan glemmes mens jeg ser fransk film.  Så om ikke filmen er veldig spennende eller interessant, så blir jeg litt utålmodig.  Det ble jeg her også til tross for at filmen varer kun en time og tjue minutter.
Filmen er en helt grei actionfilm. Men det lan være greit å ikke ha de store forventningene.  Det er bedre å bli overrasket enn skuffet.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar