lørdag 19. mars 2016

KVELDENS FILM: JACK RYAN – SHADOW RECRUIT




Fra cdon.no:
Tom Clancys store krimromanhelt, Jack Ryan, er tilbake i denne spennende actionthrilleren som tar for seg hans første agentoppdrag. Filmen har Chris Pine, Keira Knightley, Kenneth Branagh og Kevin Costner i de største rollene.

CIA-analyseeksperten Jack Ryan (Pine) er i Moskva sammen med kjæreste (Keira Knightley). Han blir kastet rett ut i skuddlinjen og må ta på seg en ufrivillig agentrolle, og oppdager snart at russiske terrorister planlegger et stort angrep som vil få USAs økonomi til å rase sammen.

Jack Ryan: Shadow Recruit er basert på Jack Ryan-karakteren skapt av den bestselgende krimforfatteren Tom Clancy. Regien er ved Kenneth Branagh (Thor)



Min kommentar:

Endelig skal jeg få se Kevin Kostner igjen.  Det er jaggu lenge siden sist.   Her spiller han akkurat passe tøff  Den godeste Kevin har en autoritet som er unik.  Han skaper magi bare ved sin tilstedeværelse. Når det gjelder hovedpersonen derimot er jeg mere usikker.  Jeg blir så forvirret ettersom så mange har spilt denne rollen. Men pytt pytt.  Jack Ryan turer nok en gang fram slik det forventes av han. Og en ting er sikket:  Når Mr Ryan slår.  Ja, da ligger du rolig etterpå, - veldig rolig faktisk. 

Ved siden av Kevin Costner er det svensken Peter Andersons innsats som tysk finansskurk som gleder meg mest.  Peter er en karakterskuespiller som gir alt, uansett rolle.
Heia Sverige.

Her finner du filmen som  DVD  og  Bluray.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar