mandag 22. august 2016

DAGENS BOK: KARIN ALVTEGEN – SKYGGE




Fra bokkilden.no:
Hvor mye er rikdom og berømmelse egentlig verd? Sønnen av nobelprisvinneren og forfatteren Axel Ragnerfeld bygger opp et helt firma i glansen av sin fars forfatterskap, og lever behagelig og utmerket av sin fars prestasjoner og berømmelse. Men da hushjelpen til den myteomspunne mannen dør, blir det opptakten til en avdekking av uhyggelige familiehemmeligheter, mystiske forsvinninger og mørke gjerninger.

Min kommentar:

Bok nr 5 av Karin Alvtegen er unnagjort, og dette blir bare bedre og bedre.  

Og til dere krimelskere; - Dette er faktisk en krim.  Her er det mange løse tråder, og jeg tvilte underveis på om det var mulig å nøste opp alle på den tiden vi hadde til rådighet i denne ene boka.  
Joda, både leseren og forfatteren kom i mål.  Og jeg er svært fornøyd med hvordan historien utviklet seg.  Jeg fikk opptil flere overraskelser underveis.  Noen små, og noen få store.

 Med dette friskt i minnet så kan jeg trygt anbefale denne boka.

Og har du ikke lest Karin Alvtegen enda, så skynd deg; - Du har virkelig noe å glede deg til.
God fornøyelse !

Her finner du boka som lydbok på cd  og til nedlastning


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar