fredag 15. august 2014

NY VINYL I POSTKASSA: ORANGO – VILLA EXILE


2013. DIVISION RECORDS. DIVRECLP 029


Dette albumet ble utgitt i 2004, men vi vinylfolket måtte vente helt til 2013 før vinylutgaven kom. Jeg var litt treig med å bestille, så dermed gikk sjappa mi tom. Men heldigvis finnes det flere vinylbutikker. Så nå sitter jeg her med ei plate i kritthvit vinyl. Coveret er et solid utbrettscover. Alt i alt en vakker utgivelse. Men igjen.. Jeg savner tekster.

Jeg digger disse dagens rockeband som får meg til å føle som om jeg er tilbake til syttitallet igjen. Gudene skal vite at det er mange som gjør et forsøk, men det er kun de aller beste som klarer det. Orango er et av dem. De har klart å stripe musikken ned til den rene klangen som rulet syttitallet. Gutta har skjønt det. De legger sjelen sin i musikken, og da blir det bra. Amen..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar