tirsdag 2. desember 2014

KVELDENS FILM: SABOTAGE





Fra Filmweb.no:


Actionthriller med Arnold Schwarzenegger, Sam Worthington, Terrence Howard, Joe Manganiello, Josh Holloway og Mireille Enos.

John "Breacher" Wharton (Schwarzenegger), sjefen for en elitegruppe av narkoetterforskere, leder agentene sine i et beslag av store mengder dop og mange millioner dollar.

De putter alt de konfiskerer i egen lomme og tror at hemmeligheten deres er trygg. Men når en mystisk drapsmann begynner å likvidere agentene én etter én, mistenker Breacher at en i hans eget team står bak. Han setter dermed i gang sine egne undersøkelser for å finne ut hvem det er - og gjøre ende på drapene.


Min kommentar:

Dette ser lovende ut. Jeg er ingen stor fan av Arnold, men jeg og Arnold har hatt våre øyeblikk. Håpa derfor at denne filmen skulle gi meg et nytt øyeblikk. 

Intens action, krydret med humor. Men etter ca 20 minutter sporer filmen av, og den kommer aldri i nærheten av sporet igjen. 

Jeg har ingenting imot at det benyttes ammo i filmer, gjerne mye ammo. Men her er det kun umotivert slakting og vold, vold og atter vold. Det hele blir bare mer og mer meningsløst, og stakkars Arnold blir mer og mer hjelpesløs. 

Nei Arnold, du får heller prøve deg som politiker nå og ikke skuespiller. Forresten, du duger ikke uansett. Pensjoner deg du, slik at vi slipper slike forestillnger.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar