fredag 22. august 2014

A LOT LIKE LOVE








Fra platekompaniet.no:
Skuespillere: Ashton Kutcher , Amanda Peet, m.fl.
Kan man fortsette å være venner etter at man har hatt sex? For det er akkurat det Oliver (Ashton Kutcher) og Emily (Amanda Peet) blir etter et kort, men intenst kjærlighetsmøte. I årene som kommer fører livet dem sammen gang på gang - men det er aldri rett timing for en romanse. Spørsmålet er om Oliver og Emily noensinne vil innse at de faktisk er som skapt for hverandre...
Nigel Coles (Kalenderpikene, Saving Grace) A Lot Like Love er en moderne og herlig romantisk komedie om skjebnen og den vanskelige grensen mellom kjærlighet og vennskap. Oliver og Emily spilles med innlevelse og sjarm av Ashton Kutcher (The Butterfly Effect) og Amanda Peet.

Min kommentar:
Det er ikke så ofte jeg ser på romantiske komedier. Ofte så skjer det ufrivillig,  Dvs at jeg har selskap i stua som låner fjernkontrollen.
Siste gang jeg bevisst valgte en romantisk komedie da jeg var på kino og så var «Kvinnen i mitt liv» med Thomas Gjertsen. Så det nærmer seg vel ca 10- 12 år siden.

Historien har vi både hørt og sett før. Enkelte bruker altfor lang tid for å finne ut at det faktisk er de to som hører sammen. 
Konklusjon:  Kjedelig, kjedelig kjedelig.
Terningkast 2,5


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar