søndag 12. november 2017

KVELDENS FILM: PASSENGERS




Kanal:  TV2
Skuespillere:     Anne Hathaway,      Patrick Wilson,      Andre Braugher
Regi:  Rodrigo Garcia
Sjanger:  Thriller
Land:  USA:
År:  2008
Fra cinerama.no:
 De fleste er i sjokk, men en av de få overlevende etter Flight 117s fatale flystyrt har fått en uforklarlig evne. Det er en evne som den unge psykologen Claire Summers oppdager. Først med fascinasjon. Så med frykt...


Min kommentar:  

Neimen Anne Hathaway da…  Hva er det du har rota deg borti her?

Jeg har alltid hatt en dragning mot filmer som omhandler flykatastrofer.  Dette begynner så lovende.  Åpningscenen får meg til å tenke på TV-serien «Lost».  Men i likhet med den serien, så detter jeg sakte men sikkert av her.  Og når psykologen som kommer inn for å hjelpe ofre fra katastrofen,  glemmer alt av etikk og moral.  Ja, da blir jeg nesten litt lei meg. 

Lei meg fordi den rollefiguren Anne Hathaway forestiller går til sengs med pasienten /klienten, og nesten litt irritert fordi en så god skuespiller som Hathaway sier ja takk til en så elendig rolle.

Men om du har et par timer å kaste bort på en dårlig film, så for all del........  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar