tirsdag 3. mars 2015

KVELDENS FILM: KILL BULJO 2









Fra cdon.no:
Den kanskje mer heldige enn fryktede Jompa Tormann er tilbake. Det har gått fem år siden han tok hevn sist, men noen har igjen gjort han urett. Nå reiser han til Thailand hvor alt er større, mer kaotisk og enda mer blodig. Kun humoren er som sist, muligens enda tørrere.

Min kommentar:


Av og til er det like greit å bare koble ut alt det seriøse. 
I mitt tilfelle var det litt viktig ettersom jeg er ganske irritert på den reinflokken som har gravd på plen og veikanter her hos meg i det siste.  Det kan sikkert virke eksotisk for dere lenger sør i landet at jeg har nærkontakt med en liten reinflokk.  Men når de kommer opp på terrassen min og driter, - Ja, da er jeg ikke fullt så tålmodig. Kanskje det er Jompas reinflokk som har havnet her.

Om du har sett den første Jompafilmen, så vet du hva du får, og om du går rett på toern, så er både handling og humor så pass enkel at forkunnskaper ikke er nødvendig. Her er alt bare uskyldig moro for moro skyld.


Det eneste jeg lurer etter å ha sett filmen er at jeg lurer på hva Bjarne Brøndbo synes om den. 





Her finner du filmen som dvd , blu-ray og vide on demand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar