lørdag 25. februar 2017

TV-SERIE: KISS OF DEATH







Kanal:  TV2 Sumo/C-More
Sesong: 1, 2 episoder.
Skuespillere:     Louise Lombard,  Danny Dyer,  Lyndsey Marshal
Sjanger:  Krim
År:  2008


Fra Tv2 Sumo / C-More
Et kriminalteknisk gruppe reiser til et åsted ved elva Themsen etter at det har blitt oppdaget levninger av et menneske der. Morderen leker katt og mus med politiet.  Morderen fortsetter å kommunisere med politiet, og nå ser det ut til at den rettsmedisinske legen Dr. George kan være koblet til morderen.

Min kommentar:
Det er noe helt spesielt med britisk krim.  Jeg bytter ut amerikansk action med britisk krim når som helst.   Underveis i denne serien har jeg følelsen av at dette må være sesong 2, eller  at det har vært vist noe tidligere.  Det er stadig hint om ting som har skjedd tidligere.  Noe får vi forklaring på, men ikke alt.  Men så vidt jeg kan se så er dette første sesong.
Det irriterer meg litt at jeg finner ut ganske tidlig hvem morderen er.  Men likevel lar jeg meg underholde. Og om du, som jeg, liker engelsk krim så vil du like dette.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar