fredag 3. februar 2017

TV-SERIE: SAFE HOUSE




Kanal: Tv2 Sumo / C More
Sesong: 1, 4 episoder.
Skuespillere: Christopher Eccleston, Marsha Thomason, Paterson Joseph
År: 2015

Fra Tv2 Sumo:
Den tidligere politimannen Robert har flyttet til avsidesliggende Lake District i Nord-England. Minnene om dødsfallet til et vitne, som Robert hadde ansvar for, forfølger ham stadig. En dag blir Robert kontaktet av en gammel kollega.

Min kommentar:

Av og til er det akkurat passe med 4 episoder i en Tv-serie.  Dette er faktisk en spennende  serie, selv om den ikke har vært så alt for mye omtalt i media. Jeg kjenner heller ikke skuespillerne så godt, bortsett fra hovedrolleinnehaveren.  Han har faktisk spilt I den norske filmen “Jeg er Dina”.
Jeg kan ikke si at jeg husker han i farten, men det er nettopp slike opplysninger som får meg til å plukke fram en gammel film.  Det skal bli et hyggelig gjensyn med Dina.

Jeg likte faktisk åpningsscenen av denne serien svært godt.  Den ga meg en lovnad om at dette ville bli sennende.  Og bortsett fra noen få svært forutsigbare hendelser, så er serien faktisk ganske spennende.


Dette er ikke en serie du MÅ se.  Men om du ønsker noen timer med god underholdning og amerikansk action, så anbefaler jeg gjerne denne serien.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar