torsdag 27. april 2017

KVELDENS FILM: NO STRINGS ATTACHED





Kanal:  TV2
Skuespillere:  Natalie Portman, Ashton Kutcher, Kevin Kline
År:  2011
Kategori:  Romantisk komedie
Fra cdon.no:
I komedien No Strings Attached møter vi Emma (Natalie Portman) og Adam (Ashton Kutcher) - to livslange venner som nesten ødelegger alt ved å ha sex en morgen. For å beskytte vennskapet inngår de en pakt om at det nyoppdagede forholdet deres skal utfolde seg fullstendig uten forpliktelser. Det innebærer null sjalusi, null forventinger, null krangling, null blomster og null babystemmer. De står fritt til å gjøre hva de vil, med hvem de vil, hvor de vil, så lenge de ikke forelsker seg i noen andre. Men det store spørsmålet er: Kan man ha sex uten at kjærlighet kommer i veien? Og kan vennskapet deres overleve.

Min kommentar:

Hvorfor i alle dager blir jeg sittende å se på dette?  Svaret er at jeg er av den typen som, om jeg først har begynt på noe så fullfører jeg, særlig om det dreier jeg om en bok eller en film.  Jeg har ikke tall på alle de dårlige filmene jeg har sett opp gjennom årene rett og slett fordi, det kan jo ble bedre.  Kanskje filmen tar seg opp mot slutten?

Jeg burde jo egentlig forstått det, når det første forslaget til filmtittel var «Fuck Buddies», Ja, da er det ingen Oscar-nominasjon som TV2 har tenkt å servere.  Dette er sikkert ingen dårlig film, men målgruppa er nok helt sikkert noen tiår under denne kjerringa sin alder.

Dette er nok helt sikker en morsom film for alle i aldersgruppa 14 – 21 år.  Men det som bekymrer meg aller mest er at legene i denne filmen har seg på handicaptoalettene med den aller største selvfølgelighet. Håper inderlig at slike ting skjer kun på film. Men når jeg tenker meg om, så er det svært ofte opptatt på offentlige HC-toaletter.  Hmmm…..

Her kan du kjøpe filmen som Blu-ray






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar