torsdag 1. februar 2018

KVELDENS FILM: THE JUDGE







Kanal:  Tv2
Sjanger:     Drama
Skuespillere:     Robert Downey Jr.,     Leighton Meester,     Vera Farmiga,     Robert Duvall,     Vincent D'Onofrio
Regi:     David Dobkin
Nasjonalitet:     USA
Språk:     Engelsk
Lengde:     2 t. 21 min.
Produksjonsår:     2014

Fra filmweb.no:
Når den suksessfulle advokaten returnerer til sin hjemby for å delta på sin mors begravelse får han vite at hans far, dommeren i byen, er mistenkt for et drap.
I tillegg til Oscar-vinner Robert Duvall og de to Oscar-nominerte stjernene Robert Downey Jr. og Vera Farmigia møter vi også Billy Bob Thornton og Leighton Meester. Filmen er regissert av Derek Dobkin, tidligere kjent for bl.a. "Wedding Crashers" samt en rekke produsent- og manusjobber i Hollywood.


Min kommentar:

Ja, hva skal jeg si, annet enn vi har sett alt dette før.  Konflikter mellom far og sønn.  Mor dør og dermed er limet i familien borte. Jeg kunne ha ramset opp så mye mer, men da vil jeg røpe for mye av handlingen.

For selv om dette er en film som ikke er så altfor original, så er det er severdig film.  Ene og alene fordi kjente og gode skuespillere bekler de viktigste rollene.

Jeg må innrømme at jeg liker rettsdramaer svært godt, og når kjente skuespillere er med, ja, da ser jeg filmen

Og i dette tilfelle så likte jeg det jeg så, takket være sjangeren og de to herrer Duvall og Downey Jr.

Her kan du kjøpe filmen som DVD eller Blu-ray



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar