onsdag 15. mai 2013

.TED



Handling:
Seth MacFarlane - skaperen av seriesuksessene Family Guy og American Dad - har regien på sin første spillefilm.
Møt verdens frekkeste teddybjørn i denne morsomme komedien hvor Mark Wahlberg spiller slackeren John Bennett. John deler leilighet med kvinnen i sitt liv, Lori (Mila Kunis) - og en livs levende kosebamse kalt Ted.
Da John var liten, fikk han sitt høyeste ønske oppfylt og favorittkosedyret kom til live. I voksen alder er ikke Ted en like sjarmerende kosebjørn - men snarere en hasjrøykende, vattfylt alkoholiker som stadig stikker kjepper i hjulene for eieren sin.

Min kommentar.

Nei, dette var traurige greier. Jeg satte meg ned med et åpent sinn, og et dunkelt minne av Roger Rabbit et sted der laaangt bak i minnet. Men nei, dette er bare dumt, og altfort laaaangtekkelig.

Lurer på om jeg har mista min humoristiske sans, eller om jeg bare er for gammal.

Og nesten på slutten av filmen kommer den mest utslitte replikken i amerikansk filmhistorie « It's gonna be all right. I promise you. It's gonna be all right! Nei, dette blir f.... meg ikke all right.

Om jeg skal lytte til en snakkende teddybjørn, skal Onkel Lauritz være med.



Terningkast: 1 (Og da er jeg snill)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar