søndag 22. mars 2015

KVELDENS FILM: ENDLESS LOVE








Fra cdon.no:
Det er ingenting som er mer mer overveldende og altoppslukende enn den første kjærligheten ... i all sin intensitet og besettelse. Husker du mulighetene og løftene? Det er et tidløst tema i moderne historiefortelling, og kan dateres tilbake til Shakespeare. Men temaet er like aktuelt i dag, for alle generasjoner.
På denne Valentinsdagen vil ett ungt par kjempe mot alle odds for sin kjærlighet.


Min kommentar:

Om vi våger å huske tilbake på vår første kjærlighet, så vil nok de fleste av oss ha en minne om at dette var alvorlige greier. I dag smiler vi kanskje litt av våre barn og barnebarn når de opplever dette med samme entusiasme som vi gjorde. «Ja, ja, tenker vi. Det går nok over» Men det er unektelig noe søtt over det hele. Særlig er gutta søte. (Håper ingen av mine gutteslektninger i passe alder leser dette nå).

Men denne filmen blir for kjedelig. Det er grenser for hvor lenge jeg har glede av å se totalt uinteressante mennesker famle rundt i gryende forelskelse.
Nei, fri og bevare meg. Gi meg heller en actionfilm 


Her finner du filmen som Dvd og Blu-ray.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar