søndag 19. mars 2017

KVELDENS FILM: THE REBOUND






Kanal:  Nrk
Skuespillere:  Catherine Zeta-Jones, Justin Bartha, Andrew Cherry.
Sjanger:  Romantikk
År:  2009


Fra filmweb.no:
En gang i blant må man bare ha en 25-åring! Når forstadshusmoren Sandy oppdager sin manns sidesprang pakker hun både sysaker og unger og flytter til New York. 25 år gamle Aram er i mellomtiden selv blitt forlatt av sin franske kone gjennom bare 14 dager, og fortvilet sier han ja til å være barnevakt for Sandys barn. Men det er ikke bare barna som fanger Arams oppmerksomhet Oscar®-vinneren Catherine Zeta-Jones er tilbake som sexy enslig mor i en romantisk komedie om livets store comebacks. I rollen som barnevakten Aram er Justin Bartha fra The Hangover!


Min kommentar:

Det er jammen lenge siden jeg har sett Zeta-Jones, tenkte jeg.  Ja, når så jeg henne sist, egentlig?  I «Entrapment», filmen fra 1999 hvor hun spilte mot Sean Connery.  Den filmen har jeg til gjengjeld sett mange ganger.  

18 år har gått, og damen har blitt litt eldre.  Men til tross for at dette ikke er noen stor kunstnerisk utfordring for henne, så hjenner jeg godt igjen jenta fra TV-serien «Livet med Larkins» og  nevnte film «Entrapmet».  Hennes mannlige motspiller kjenner jeg ikke noe til.  Har aldri sett han før, og for være ærlig så kommer jeg til å glemme han temmelig fort. Han er nesten litt «gjennomsiktig» om du skjønner hva jeg mener.

Sikkert en ok film for jenter som er yngre enn meg.  Men for min del så var dette for kjedeliiig.    Jeg har sett lignende filmer før, så alt ble litt forutsgbart.  Ikke var filmen morsom heller.  Det var sikkkert meningen at den mannlige blotteren skulle være morsom.  Men, nei, -  Sorry dette funket ikke. Den scenen var bare flau.

Og så slutten da ……..  Så forutsigbar.

Men Catherina Zeta Jones holder seg bra, -  Det skal hun ha.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar