onsdag 15. mars 2017

SPLITTER NY VINYL: ORANGO – THE MULES OF NANA


2017. Stickman Records  ‎– Psychobabble 088O

Fra thegarden.no:                                                                                                                                       The Mules of Nana er Orangos sjette album. Trioen har perfeksjonert sitt særegne brygg av møkkete bluesrock, west coast-harmonier og groovy riff.

Min kommentar:

Dette er musikk for oss som liker gitarbasert, ekte, rock.  Dette er et band som låter (nesten) like bra uansett om du hører ei skive, eller om du er så heldig at du får oppleve gutta live.  Årsaken er at gutta kan spille.  Det du hører og ser, er det du får  Og det er bare å nyte når du får servert kvalitetsmusikk.
J
eg elsker denne type musikk. På dette albumet får vi alt fra den råeste rock til de mykeste låtene.  Allsidig, musikalsk og vakkert..

Som vinylkjøper har jeg fått en tung, solid vinylplate.  Den ligger i et vakkert utbrettscover laget av tykk papp.  Albumet ble forhåndsbestilt hos Big Dipper.  Og min favorittbutikk har selvfølgelig sørget for at gutta i bandet har signert.

Her er mine tidligere blogginnlegg om bandets utgivelser:

Du kan høre musikken på  Tidal , Wimp  og  Spotify


Her kan du kjøpe musikken på  cd  eller  vinyl.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar