onsdag 10. september 2014

WE'RE THE MILLERS




Fra Platekompaniet:
Jason Sudeikis og Jennifer Aniston spiller hovedrollene i den hysteriske komedien We're The Millers.

Den ubetydelige doplangeren David Clark (Sudeikis) kommer opp med en idiotsikker plan som skal gjøre ham til en storstilt narkosmugler. Han overtaler naboene - stripperen Rose (Aniston), taperen Kenny (Will Poulter) og rømlingen Casey (Emma Roberts) - til å late som om de er i familie, og så setter "familien Miller" kursen sørover på en ellevill tur som er nødt til å ende med et sobrak!

We're The Millers er regissert av Rawson Marshall Thurber (Kanonball), mens vi i birollene møter blant andre Nick Offerman, Kathryn Hahn og Ed Helms.


Min kommentar:

Når jeg skal velge å se en film, så MÅ jeg lese teksten på coveret og rolllebesetningen.
Jeg lever i den villfarelsen at jeg er overbevist om at kjente skuespillere ikke spiller i dårlige filmer.  Unntaket er om de har hatt noen år med dalende popularitet slik at de er nødt til å tjene noen dollar til helsekost og botox.

Jeg undrer på om Jennifer Aniston nå tilhører denne kategori.  For dette var begredelig.  Ja, i perioder en direkte flau forestilling. To bortkastede timer som jeg kunne benyttet til noe annet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar