tirsdag 2. september 2014

ORANGO – CONFESSIONS


2011. DIVISION RECORDS. DIVRECLP 001


Fra Wikipedia:
Orango er et norsk rockeband fra Oslo.
Bandet ble opprettet i 1999, og debuterte med albumet Villa Exile i 2004. Etter en lang pause gjorde de deretter comeback med Confessions i 2011.
Bandet består av:  Helge Bredeli Kanck – gitar/vokal, Karl-Joakim Wisløff – bass/vokal og Trond Slåke – trommer/vokal .

Min kommentar: 
Da jeg kom over bandet for en tid tilbake, bestilte jeg øyeblikkelig denne skiva fra 2011.  Det spiller ingen rolle at denne plata er noen år gammel.  Dette er tidløs musikk.  Dette er musikk for deg som liker tøff bass, skrangleslagverk og tøffe gitarriff.  Du kan til og med danse, eller i hvert fall trå takten til dette.  Vokalisten synger bra, samspillet er bra....  Hva mer kan vi ønske?..  Jo, flere plater med dette bandet.  Jeg ser at de har to utgivelser til, så da har jeg ikke noe valg.
Løpe og kjøpe.

Sitat fra coverets bakside
«It's been ten years of wilderness, now we're coming home to clean the yard»



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar