mandag 8. juni 2015

KVELDENS FILM: THE COUNSELOR








I Ridley Scotts film får en advokat mer enn nok å hanskes med når han blir involvert i et større nettverk av narkotikasmugling. Et virkelig mareritt og mørk humor på sitt beste.

Min kommentar:

Ikke så ofte å se et slikt stjernelag på rollelista. Hør bare her: Michael Fassbender, Penelope Cruz, Javier Bardem, Cameron Diaz og Brad Pitt . Dette lover godt. Men klok av skade skrur jeg ned forventningene litt for ikke å risikere å bli alt for skuffa. Så med bollen full av popcorn er jeg klar til å snurre film.

Hva skal jeg si? Dette er treeeege greier. Rene sirupen. Må innrømme at jeg kjedet meg så pass at jeg kjørte noen partier i x 32. hastighet. Jeg kan ikke begripe at alle disse gode skuespillerne har sagt ja til denne begredelige historien.

Jeg har sett den ene og alene grunnet de gode skuespillerne, som faktisk gjør en god jobb. Men jeg føler slett ikke for å anbefale denne filmen.
Beklager!




Her finner du filmen som   Dvd  og  Blu-ray

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar