lørdag 22. oktober 2016

KVELDENS FILM: THE COLD LIGHT OF DAY





Kanal:  Nrk1
Skuespillere: Sigourney Weaver, Bruce Willis, Henry Cavill.

Fra cdon.no:
Den unge forretningsmannen Will Shaw er på en lenge tiltrengt ferie sammen med foreldrene sine. Men middelhavsidyllen tar en brå slutt når Wills familie forsvinner – kidnappet av agenter på jakt etter en mystisk stresskoffert! Politiet ser ut til å være en del av komplottet, og tingene tar enda en uventet vending når Wills far dukker opp... og avslører at han i virkeligheten er CIA-agent! Hvem kan Will stole på i en intens menneskejakt gjennom Madrid – med sine egne instinkter som eneste våpen?


Min kommentar

Med et par av mine favorittskuespilllere på rollelisten, så hadde jeg rimelig store forventninger til at endelig skulle jeg få se en underholdende film.  Ikke det at jeg forventet en :”Oscar-opplevelse”, men jeg trodde virkelig at jeg skulle få se en spennende actionfilm. Det ble forsåvidt action.  Men det er kun bilkjøring og skyting, nesten uavbrutt i halvannen time.

Hovedrolleinnehaveren, Henry Cavill, kjenner jeg ikke til.  Og han gjør vel bare sånn passe inntrykk.

Jeg må nesten stille spørsmålet; -  Hvorfor tar store skuespillere som Willis og Weaver slike så totalt meningsløse roller?


Dette er en film for den store glemmeboken.  Men om du har halvannentime å sløse bort, så for all del.  Du fr sett deg litt rundt i Madrid. Om du ikke blir bilsyk da.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar