onsdag 24. januar 2018

KVELDENS FILM: TAKING LIVES




Kanal: TV2
Sjanger:     Thriller
Skuespillere:     Angelina Jolie, Ethan Hawke,     Olivier Martinez, Gena Rowland, Kiefer Sutherland, Tcheky Karyo,     Jean Hugues Anglade
Regi: D.J Caruso
År: 2004
Land:  US

Fra filmweb.no:
Politiet i Montreal famler i jakten på en seriemorder. Derfor ankommer FBI-agenten Illeana Scott for å kaste lys inn i de mørke krokene. Scott blir tiltrukket av et vitne som hevder å ha sett seriemorderen i aksjon - og kommer selv i livsfare.

Min kommentar:

Ble fristet av denne filmen med opptil flere stjerner på rollelista.  Både Jolie, Hawke og Sutherland gjør selvfølgelig en god jobb.  Men dette har vi sett før.  

Jeg begriper ikke at manusforfatterne ikke kan gjøre en aldri så liten tvist.  Jeg sitter hele tiden og håper at jeg skal ta feil, - at jeg skal bli overrasket.  Men nei, samme gamle oppskriften.  Jeg kan ikke forstå at så gode skuespillere tar slike roller.  Men de har kanskje noen pliktløp i sine kontrakter, - ikke vet jeg.

Helt ok tidtrøyte, men ikke noe mere.  Kanskje en film for deg som dupper av litt underveis.  Du vil uansett ikke gå glipp av så mye.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar