søndag 28. januar 2018

KVELDENS FILM: THIN ICE






Kanal: Nrk1
Sjanger: ACTION, DRAMA, KOMEDIE, KRIM
Skuespillere:     Joe Foley,      Jennifer Edwards-Hughes,     Alan Arkin,,     Eli Fuentes,     Greg Kinnear, ,    Michelle Hutchison.     Billy Crudup, James Detmar,     Michelle Arthur,     Alec George,     Lea Thompson,   Bob Balaban,     David Harbour,     Jennifer Culbert, Chris Carlson
Regi:      Jill Sprecher
Nasjonalitet:      USA
År:  2011

Fra nrk.no:
En omreisende forsikringsselger kommer en dag over en svært verdifull fiolin. Han bestemmer seg for å stjele fiolinen, men situasjonen kommer snart ut av kontroll når han involverer en ustabil kriminell.


Min kommentar:

Du har sikkert opplevd det du også; - At du blir sittende å glane på en temmelig uinteressant film.  Ikke er den morsom, ikke er den spennende.  Men likevel blir du sittende.  Eller, - i mitt tilfelle drev jeg med litt andre ting mens filmen sto på i bakgrunnen, og jeg fulgte med med et halvt øye.

Jeg mistenker at de som har lagt denne filmen, har vært inspirert av filmen «Fargo».  Mye ligner, men denne filmen er langt fra like interessant som «originalen».  Så istedenfor å kaste bort tiden på «Thin Ice» så er det mye annet bra å se på, som f.eks. Filmen «Fargo», eller TV-serien med samme navn.

For denne filmen er dessverre på «Tynn is»

Her kan du kjøpe filmen som Blu-ray









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar