lørdag 6. januar 2018

KVELDENS FILM: THE TRUST








Kanal:  Tv2
Sjanger:      Krim, Thriller
Skuespillere:     Sky Ferreira,     Kevin Weisman,     Crristie Beran,    Elijah Wood,     Nicolas Cage,     Steven Williams,     Jerry Lewi, s,    Ethan Suplee,     Keston John,     Alexandria Lee.     Kenna James
Regi:     Alex Brewer      Benjamin Brewer
Nasjonalitet :    GBR
Produksjonsår:     2016

Fra filmweb.no:
Cage og Wood spiller to korrupte politimenn som jobber i politiets bevisavdeling. En dag oppdager de en skjult safe som inneholder narkopenger, og når de forsøker å stikke av med innholdet, havner de i livsfare.


Min kommentar:

Hvor mange filmen om korrupte politimenn har jeg sett?  Svaret er nok hundrevis, og de er stort sett like alle sammen.

Hva har skjedd med Nicolas Cage?  Han var jo en gang en god skuespiller, og om hans navn sto på rollelisten så var ofte filmen severdig også.  Men når jeg tenker meg om så må vel det være bortimot 20 år  eller kanskje lenger siden. 

Den andre hovedrolleinnehaveren Elijah Wood har jeg ikke noe særlig forhold til.  Jeg har ikke sett filmene i serien om Ringenes Herre.  Joda, jeg har forsøkt, men gir opp etter ca en times tid.  Kanskje det er på tide å prøve igjen.  Men jeg husker godt en annen film hvor jeg så Elijah i hovedrollen. Tror den het noe sånt som «Den gode sønn».  Og den filmen glemmer man ikke så lett.  Denne filmen derimot kommer til å havne i den etter hvert så store glemmeboka.

Her kan du kjøpe filmen som DVD eller Blu-ray




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar